Travkväll - Olle Goop´s utmaning

Go kväll!
Sitter nu i sängen efter en kväll med pappa och farmor på Rättvikstravet :) det gick ju faktiskt bra för min del idag!
Idag var det också den allra sista "Olle Goop´s utmaning" också. Ever! Sorgligt ju... :( Men den avslutades bra emd att sonen Björn Goop vann.
Innan travet följde jag med Emilia, Catrin och Joakim till Lisslaxen (Lillaxen) för att bada. kallt vare ju till en början! haha'

I morgon ska jag nog kolla på "Harry potter och dödsrelikerna" men den är nedladdad och är i rätt dålig kvalité, så det kanske är lika bra att ladda ner en ny...

Natti ^^

Kommentarer
Postat av: born this way

=)

2011-07-12 @ 00:59:25
URL: http://rebecaelizabeth.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0