Cykel - Inpackning med avocado...

När jag var ute och cyklade med Tessan idag så tog jag en ny lite väg i skogen. Älskar att ta nya vägar!! Och jag fick för mig att det inte var smart gjort idag. Det skulle visa sig ganska snart... en lite jäkla pinne flög upp och fastnade i framhjulet och stänkskärmen gick av. Så fick jag cykla jätte lugnt och det slutade med att vi fick gå hem...

Jag kom på att jag inte berättade om inpackningen jag jrode idag! Den med avokado och honung. Jag gjorde den i morse och hade även i typ, två krm olivolja för att det skulle bli lite fetare och "oljigare". Håret känns ungeför som innan men topparna ser faktiskt lite bättre ut! Så nu återsår bara att prova dom andra!




Svarta konverse är alltid bra om man behöver akuta skor!


laugh out loud

Linnet har jag köpt på H&m.

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0