Välkommen värme

Den efterlängtade värmen är sååå välkommen här!
Jag skulle komma in och skriva igår kväll. Men datorbatteriet tog slut på typ nolltid. Skitdator...
Men just nu är jag hemma en sväng så det passar bra att skriva nu!

Igår hade vi en jätte mysig dag uppe i Ensen, med fiske, sol, bad, båt och lite gott på kvällen.
vi hade 30 grader (i skuggan) ett tag där uppe! Härligt härligt!! Vi ska väl vara där några dagar nu :)
Och nu är det redan 28 grader! Det kommer nog att bli en riktigt stekande dag idag! Och så blir det grillning i kväll.
Och idag kommer nog Emilia hem också! =D

Kommentarer
Postat av: LIIV - vanlig men unik

Lät hur mysigt som helst :-)

2011-07-28 @ 17:22:49
URL: http://liivahliin.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0