Medans jag väntar :p

Hallå! :D
Sitter och väntar på att Dennis, Sara och dottern Angelica ska komma. Så jag tänkte att jag passar på att blogga lite!
Farmor & Farfar och Mormor & Morfar har hunnit vara här nu. Och Emilia kommer ikväll =)
Haha Roligt är det att jag var helt total-pank förra veckan. Och nu har jag typ 2000 kroner :p Men det är bra, för då kan jag köpa lite nya kläder och göra annat kul även fast jag köper en ny mobil, efter som att jag ska börja jobba i morgon också. Har sett ett par snygga jeans på Gina tricot som ajg ska köpa om dom finns kvar! Och ett par svarta jeans på H&M.


toppen jag har på mig är en klännig som nästan går till knäna,
men passar lika bra som tunika. Så den har jag på mig idag med ett
par blåa tighta jeans till :)

Kommentarer
Postat av: emelie svensson

fin blogg! :)

2011-06-26 @ 17:18:13
URL: http://emeliiiesvenssoon.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0