Skor, sång, avslutning

Gode morgone! Sitter på en varm buss på väg till skolan för att ha en avslutning på knappt för timme. Sen är det sommarlov!!! Helt otroligt skönt! Efter skolan så ska jag förmodligen följa med Cilla till borlänge och sova där :p.... I förrgår sjöng Emilia på musikskolans solokonsert. Det var helt otroligt bra!! Ska bli kul att höra henne i kyrkan på tisdag :) det är skillnad på träningarna och uppträdandena, på ett bra sätt. Superbra mikrofonröst :) Efter konserten åt vi två, Emilias mormor och kusin, på resturang Anna vilket var super gott!:).... Och igår köpte jag ett par vita pumps, billiga som tusan också! Jag tog det "enklaste" paret, av 4. Men det var också dom skönaste, dom andra skulle inte blir bra att gå i länge så tyvärr.. Det blev så här nu :) Skönt att ha ett par klackskor som inte täcker hela foten också :) köpte en fin ring igår också, ni får se den när jag kan lägga in bilder igen. Ni vet ju hur det är med datorn... Höres och synes! <3

Kommentarer
Postat av: Cajsa

hejsan sötnos! det va inte igår! :) allt bra med dig!? :D

har varit så galet dålig på att läsa bloggar igen. :( men försöker ta ikapp det nu. :)

2011-06-12 @ 18:28:24
URL: http://cjssong.spotlife.se

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0