Tisdag 28 Juni

Hellúu!!

Nu har jag och Emilia gjort andra jobbadagen på Levins! Det gick bättre idag och vi är faktiskt klara med det område vi fick. (hoppas jag) Så nu blir det nog lite roligare jobb med lite småplock.
Men nu har vi sagt att vi ska börja 8.00 på morgonen och sluta 13.00 i stället för 10-15. Det blev ju hur varmt som helst!! Helt sjöblöta av svett! haha x) Men då får vi ha den den starka solen hemma och inte bara på jobbet...
Efter jobbet har vi i alla fall badat lite i Gärdsjön vilket var riktigt svalkande!! Och fåglar som slogs hahahah!!!
I morgon blir det troligtvis att vi åker till stranden direkt efter jobbet. skönt =)

Och så har vi provåkt en moppe som gick i över 80 km/h! As härlig känsla när man gasade upp i över 80!! ME WANT!! Och den är faktiskt till salu. Men det är nog inte bra för mig att ah en så snabb moppe, för jag bara älskar att testa mina gränser så, a.... ni kan  ju räkna ut resten...  he he

Men vi höres i morgon!!



haha den är jag väldigt snäll som lägger ut x)

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0