Slut? :o

Jaha, då var den här födelsedagen över... Gick hur fort som helst!! Ligger i sängen och kikar lite på internet innan jag ska sova. Man lär ju lägga sig "i tid" idag efter som att jag ska börja jobba på Levins i morgon. Jobbigt att gå upp för jag känner verkligen att jag behöver sova ut riktigt rejält nu! Men aja, jobb är pengar, bara att bita ihop!

Hoppas att katshing får in mobilen snart också... :p Är lite trött på min nu. haha

haha tyckte den här var lite rolig som jag tog från tjuvlyssnat.se:
Flicka ~8 sitter vid ett bord med sin familj som pratar om mat.
Flickan: Kolhydraterna? :o   Är inte det ett parti?

haha vafaan.. Kanske det borde finnas ett sånt parti? ;)

pusshej!<3


Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0