Dans <3

Sitter just nu och kollar på let´s dance vilket är lite sådär.
'
Var hemma med själv med Erik ett tag förut och då blev det ganska hög musik(måste ju tänka på Erik) dans! Efter som att jag inte går på dans nu så måste jag göra lite hemma, annars dör jag om jag inte får dansa!!! Blev en liten blandning mellan hiphop och jazz - dans. Men jag har så himla dålig fantasi när det gäller att komma på steg! hehe
Saknar dansen :'(
'
Madde fyller år idag så egentligen hade jag kunnat vara på fest/tjejkväll med några tjejer från Borlänge nu, men det blev inget för mig efter som att jag tyckte det blev lite krångligt att ta sig dit och hem osv.
Grattis på dig i alla fall! =)
'
Som ni ser så har jag gjort om bloggen lite. Jag bytte tillbaka till min blåa bakgrund och så har jag gjort skarpa kanter på headern i stället för runda.

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0