*Drömmare*

God morgon! Sitter i min säng ganska nyvaken och frunderar på vad dagen har att bjuda på. Fint väder hade den med sig i alla fall!

Jag har drömt så himla mycket de senaste två nätterna! Eller inatt var det mest en stark dröm, men natten till igår drömde jag jättemycket olika drömmar. Hur många som helst verkligen. Jag kan säga att båda gångerna när jag vaknat har jag kunnat andas ut, för de var inga roliga sista drömmar... Men nattens dröm hade jag velat se mer av, hur den slutade. Visst blir man besviken på sånt!! Jag orkar inte förklara alla drömmar, hehe

Hörs sen!

Kommentarer
Postat av: Elin A

Men visst är det typiskt? Att man vaknar innan "slutet" har kommit.. :-)

2011-03-05 @ 10:43:12
URL: http://elinarnehed.blogspot.com

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0