Fixat, typ.

Nu har jag som ni ser fixat tillbaka bilden. Men det hela ledde till att jag fick göra menyn bredare och headern större. Men det blev ok i alla fall. Men det jag stör mig på är avståndet från linjen (den mellan inläggen och menyn) till själva menyn. Fruktansvärt störande!! Men jaja det får vara så lite nu. hehe
Jag har också ändrat utseendet på kommentarerna och läagt till en länk till Google chrome efter som att min blogg visas bäst där. :)

Dagen var i alla fall bra, och kort i skolan! Jag fick så lov att ta sena bussen och komma en halvtimme för sent. Och så skulle vi ju sluta ett. Men vi fick sluta efter lunchen som började elva. Ritkigt kort dag!! =D
Och i morgon slutar vi också efter lunch för att några ska göra ett prov de flesta redan gjort.
Jag klagar inte. ;D

Efter skolan i morgon ska jag fråga om ännu ett sommarjobb. Då ska Emilia också fråga. Det blir på en handelsträdgård bara några kilometer hemifrån :) Nu blir det tredje året vi frågar och nu SKA det blir nått. hoppas jag...

Nu måste jag verkligen gå på toa!! xD hörs <3

(tråkigt inlägg det blev nu?)


Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0