Fredag

Denna fredagskväll har inte varit livlig direkt. Jag har kollat på film och ätit lite godis och ostkrokar, gott!! :p
Så har jag spelat piano, sjungit, lussnat på musik, och lite sånt. Och myst med Tessan :)
(min hund för er som inte visste..)
I morgon får vi se vad jag hittar på. Kanske ska dra till koppjärk och träna? nja, jag tror det får bli på söndag i stället...
Ångesten för skolan har börjat komma också...........
'
okej, mitt hår INTE så där gult, men det blev så i camen för ljuset i rummet...

Kommentarer
Postat av: joanna- Att leva med Aspergers syndrom!

svar: tack så mycket:)

2011-03-05 @ 00:22:28
URL: http://domkallarmighannes.blogspot.com/

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0