Helgen

Igår skrev jag (tyvärr) inget ör att min dator var helt sjuk och sen var jag med Emilia hela dagen.

Men min helg har i alla fall varit bra men har gått alldeles för fort!!
Igår började jag och Emilia den soliga dagen med att ta en promenad skogen med hundarna. Vi hade också lite fika med oss som vi satt oss på ett liggunderlag i snön och åt. Mysigt!!
Sen gick vi hem till mig ett tag :)
Dagen avslutades med kycklingtacos och sedan sov jag hos henne och vi kollade på Att göra en pudel som var en rätt bra film.

Idag har vi tagit en mysig promenad med hundarna runt Gärdsjön som blev runt en mil. Härligt!
Sen blev det  lite tacos och så lite Hallonglass till efterrätt. Nu har vi nyss gjort lite läxor (-.-') och snart bär det av ner till Koppjärk för lite träning. Mycket träning idag!!

hörs! <3


Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0