Jakt på jacka

Nu sitter jag äntligen i sängen efter att ha plockat ihop lite kläder till i morgon, kvittion som ska visas för rektorn för ersättning, och lite sånt!
Just nu h¨ller jag på att leta efter skinnjackor, men jag vill dock ha en med dragkedja på fickorna. Hittade inga förra året och nu har jaga sett en! På BikBok, men det är inte äkta skinn. Visst kan jag kanske ta en som är fejk men äkta är skönast och på den här jackan syntes det tydligt att det inte är äkta Inte bra!!
Vart sjutton ska man få tag i sånna skinnjackor!!!?
Men den var snygg i alla fall! Jag får kolla på BikBok i affären sen när jag åker dit i stället :)
Jakten fortsätter...


I morgon ser planerna ut så här:
Skola till elva, halv tolv och sen blir det att gå på stan i Falun en timme eller nått
Sen åker jag ner till Rättvik och väntar på att Emilia ska sluta, sen tar vi bussen hem för att sen kolla hur det blir med sommarjobbet. Det skulle ju vara himla bra om vi fick komma dit båda två!
Efter det ska jag äta och sen får vi se om jag tar mig ner till KoppJärk för lite träning! Jag har fortfarande ont i magen så jag åkte inte ner något idag i alla fall...

Jag köpte för resten ett par leggings idag som ni troligtvis får se i morgon :)

nääätti


Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0