sjukling

Hejsan!
Ledesen att jag inte skrev nått igår, men jag satt bara framför tv'n och knep ihop magen hela dagen igår. Hade så himla ont i magen! Känner fortfarande av det lite... Men helgen avslutades med Big brother. Det var det första avsnittet jag såg för den här säsongen. Vilka stjärnor dom har hittat! haha xD idioter. Fattar inte att jag vill sitta och se det x)
'
Men nu mår jag bättre och har varit på praktiken idag.
Just nu har jag ätit lite god blåbärspaj och sitter och kollar på ett jättespännande program om rymden på tvåan.
Jag ahr alltid tyckt att rymden är så intressant! Det tar heller aldirg slut på kunskap och man vill alltid veta lite mer :)
Senare blir det väl Big broher, hehe'
'
Nu ska jag kolla klart! Ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0