12 Maj 2011

God morgon solstrålar! ¤
Inte mycket till sol idag men ni lyser upp dagen ändå :p
Jag har inte fått datorn än kan jag börja med, och jag börjar blir väldigt otålig nu. Fan -.-'
Vill ju börja blogga riktigt igen! :( Men jag har lovat er aett jag börjar så fort datorn har kommit och det står jag fast vid. Vi får ha lite tålamod helt enkelt!
'
Och på Fredag den 27:e Maj är det sista gymnasiefesten för terminen också! Längtar redan!
'
Det finns så mycket jag vill ha just nu men det viktigase är skinnjackan i alla fall.
Här har ni en liten lista:
* Skinnjacka!!
* Lång tygjacka
* Pösiga "hängjeans"
* Nya svarta jeans
* Lång kofta med fickor
* Långt "pösigt" linne
* Klänning
* Nya klackskor
* Vita converse
Och så vill jag ha en ny mobil. Tror ni jag har nå pengar då? Nej...
'
Får hoppas på att jag kommer in snart igen! puss på er <3

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0