I morgon är det torsdag

Nu sitter jag i sängen och ska snart sova.
Dagen har varit okej. Gick i skolan till halv 4 och sen var det hem och göra, ingenting... Jo tränat lite på dansen har jag gjort.

I morgon är det Torsdag, nästan Fredag alltså. Skönt.
Jag kommer bara vara i skolan till typ kvart i 10, sen åker jag med mamma för ett litet beök på lasarettet i Mora.
(hatar sånt) Efter det är avklarat ska vi kolla lite grann på stan. Jag ska köpa nya jenans efter som att mina favoriter har gått sönder. Hoppas dom har lika dana!
Vi får väl se vad jag kommer hem med, om jag kommer hem med något det vill säga. :)

Åååh vad jobbigt det är med hosta alltså! Det kommer ju som mest på kvällen när man ska sova också...

Idag hade jag på mig min nya tröja från Lager 70 i mora. Syns dock knappt på bilden ;)
wohoo vad glad jag såg ut...

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0