Lugn dag

Sitter nu i min sköna säng och tänker på hur skönt det är att jag är ledig i morgon.
Och så ska jag försöka se på extraavsnittet av Ensam mamma söker. Meeen mitt internet är ju inte det bästa... -.-'

Dagen har i alla fall vara chill. Idrotten var inställd. Skönt. MEN läraren ringde ju när jag hade kommit fram till busshållsplatsen. Så det var ingen idé att gå hem och ta en senare buss. Så jag och Emilia åkte ner till skolan och tog en kaffe och så hjälpte jag henne att plugga lite extra inför provet hon hade idag...
Jag slutade vid 12 så jag gick ner till mammas jobb och sen lite handling innan jag åkte hem.
Nu på kvällen tog jag hand om Erik och lite sånt där :)

Oj vad ointressant det blev nu, ska inte ta upp tiden för er mer! haha ;)

Kan bara tillägga att jeansen jag hade på mig idag (förra inlägget) är ett par av de nya jag köpte på Cubus :)

Tessan♥

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0