vi fortsätter växa fast han förblir sexton år

Jag ser mig i spegeln med ögon röda av gråt
Jag tänker hur gick det till, hur bar dem sig åt
Min lillebror går ut och vi vet aldrig vart han ska
Jag blir så rädd när jag tänker att det kunde vart han eller jag

Aldrig mer ung, eller aldrig mera fri
När det handlar om barn har vi rätt att ta nåns parti
Men ni vet hur det känns när röda ögon ser svart
Och jag sänder en tanke till dig som ligger sömnlös inatt

Alla som vill ta en stund att fundera
När ska vi göra mod av sorgen och börja agera
Nu städar man gatan och snart försvinner alla spår
Och vi fortsätter att växa fast han förblir sexton år

Kungsholmens Hamn
(spotify)

Kommentarer
Postat av: Karolin

sv: alltså det är som den på bilden fast med cocos eller vad det var. det är exakt samma märke, bara olika oljor osv. jag köpte min inne på dollarstore i borlänge, men finns säkert i vissa mataffärer/ÖB. annars har dom på nätet också men då blir det väl nån krona extra + frakt. :)

2011-11-01 @ 22:04:01
URL: http://johanssonkarolin.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0