6 - 10 - 11

Hej på er! Har i haft tid att skriva även fast jag slutade 11 idag! Chill.
Blev lite lunch med tjejerna och sen gick ja till mamma på jobbet en sväng innan det var dags att gå till station för att möta upp Emilia. Meeen så ringer hon och säger att tåget är framflyttat, en timme. Och jag har precis kommit till station. haha lyckat! Satt där i nästan en timme och frös halvt ihjäl innan hon kom. Men vad gör man inte för sina vänner? :) <3
Skulle följa henne och repa inför i morgon då hon sjunger på Rättviks stora marknad. Så himla underbart fint!
Grejen är att vi ska åka till Liljans herrgård med klassen i morgon och kommer inte hem för än tre och då har hon sjunigt för länge sen. Och egentligen slutar vi halv 12... Så himla typiskt!!! =(
Men de vi ska göra där verklar ju kul och intressant!

I alla fall så har Emilia varit här tills för runt 1 ½ timme sen. Och vi har haft en väldans bra kväll! =)

Skulle visa dagens outfit tänkte jag, men glömde ta kort... Bra Emma! Hade i alla fall på mig svart linne med en beige-rutig uppknäppt skjorta till, ett par blåa jeans och röda converse.

Natti^^

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0