Ändrade planer

Herregud vad trött jag är... Idag började jag och Emilia träna på gym igen. Härligt va! Men jag är så trött nu. Vilket ju är positivt nu när de börjar bli sovsags.

Som ni vet så skulle jag ju till Salong Eva och prata om att genombleka hela håret så jag kan färga utväxten hemma sen. Men de sa att de var svårt att få till det hemma, och jag har så mycket olika nyanser i håret så att det är svårt för dom att få ett jämnt resultat. Såå... jag blir nog brunhårig innan det är klart. Faktiskt, helt seriöst. Vill vara blond men brun är inte helt fel det heller kanske? En MÖRK varm brun =) Vad tror ni om det? Det borde jag ju passa i efter som att jag varit "brunhårig" /sandre färgad förut... Men nu blir det mörkare.
Ska snacka med Frida på En frisersalong (ja, salongen heter så) om permanentning och färgning av håret hemma, i morgon efter skolan. Jag fortsätter resan med mitt hår! Berättar ju så klart mer i morgon =) Men det blir inte att klippa av håret så kort i alla fall. Inte om jag blir brun.

Sov gott ♥ I morgon är det fredag, bara EN jobbig morgon till hörrni! Sen blir det, SOVA :')

December förra året - "Brunhårig" (naturliga färgen)


Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0