Fredag :)

Nu är det äntligen höstlov! Så skönt att man inte behöver hålla koll på massa tider och gå upp tidigt osv...

Sitter i alla fall själv i mitt rum med en godisskål och en cola framför Idol. Mamma och pappa sitter nere och kollar. Tycker att det är skönt att bara sitta och mysa lite själv en kväll, men en kompis som sällskap hade kanske inte varit helt fel :)
Men gud vad duktiga idolerna har varit ikväll!! Och Molly är ju som alltid, på topp!
Nej nu tycker jag att det är dags för Linni att åka ut. Hon har sin charm, men nu är det slut för hennes del tycker jag. Hon mäter sig inte med dom andra.

Vet ni vad jag ska göra i morgon!!? Då ÄNTLIGEN, Äntligen, ska jag och pPappa åka till falun för att kolla på sängen, som vi troligtvis köper då också.


Kommentarer
Postat av: TinTin - följa varandra på bloglovin?

här kommer ett sent svar :)



håret blir fett (iaf på mej efter ca 3-4 dagar) :)



Hoppas du får en rolig helg, några roliga planer inför spökhelgen? :)

2011-10-28 @ 23:20:43
URL: http://vackrasol.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0