Helgen, Fredag - Söndag

Ledsen att jag inte har bloggat nått. Men jag har verkligen inte haft tid! Har inte ens satt igång datorn på hela helgen. tror jag ;)

I fredags var vi ju till Liljans herrgård eller vad de hette, mella Falun och Borlänge. Där fick vi pröva på hur det är att ha nått slags handikapp, och utöva olika aktiviteter. Det var roligt =) Men jag missade ju när Emilia sjäng. Så himla synd!!!!

Igår vaknade jag upp hos Emilia och sen gick jag lite på marknan' med mamma och Erik. Köpte bara ett par vantar. Efter det åkte vi hem så packade jag väskan efter som att Emilia, Emma och jag skulle spendera natten i Rättvik.
Sen blev det bara ner igen och gå lite till på marknan med Emilia ;)
Sen strulade allting i hop sig! Tänker dock inte gå in på några detaljer... ;) Men de löste sig tillslut, efter många om och men.
Vet inte vad jag ska säga om natten? Sjuk kanske? vette fasen asså...

Den här dagen har dock varit sååå seg. Eller ja, VI har varit sega.
Lunchade i alla fall på Maja´s pizzeria innan vi drog oss hemöver. Hem ljuva hem!

Och i morgon var det dags för skola igen också ja...




Igår, håller på att fixa håret. Körde på platt hår med lite lockar i som jag gjorde med plattången.

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0