Kan ni tänka er att solen är framme?

Som sagt är jag ledig idag och sov till klockan 11. Gissa om det var skönt att sova ut! Nästan elva timmar sov jag inatt.
Och det där med att vara själv hemma hela dagen, så blev det ju inte... Pappa var tydligen också hemma och shit vad förvånad jag blev när jag såg honom! haha, blev skiträdd när jag hörde massa steg från övervåningen! hahah'
aja, hemma var han i alla fall. Och nu har han åkt nån stans. Ingen aning om var men. ?

Jag har i alla fall inte bara varit lat idag! Har hängt en tvätt och satt igång en ny och dammsugit. Så jäkla kul! (not)
Men det är så himla skönt att få det lite fräsht när man ska vara hemma hela dagen.
Just nu sitter jag och kollar lite halvt på skavlan, rätt kul idag faktiskt.
Och ikväll blir det dans! ♥

Åjuste jag skulle plugga idag också... suck'

Moa och Felicia igår. Man kan ju undra vad som hände där nere egentligen...

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0