Klappat och klart!

Jag ska fortsätta vara blond. Och nästan panik igårkväll. Jag kan ju inte färga håret brunt nu! Nej det vill jag inte. Älskar ju att va blond! Så jag var som sagt till En frisersalong och pratade om färg och permanent. Nå permanentning blir det inte. Men jag ska bleka håret igen! Göra det så jämnblont som möjligt och lägga i hela utväxten =)
Sen får mamma eller en annan frisör klippa av håret ett par cm. Är ju skapligt slitet i topparna...
Så på tisdag klockan två ska jag vara där. Så jäkla sönt att få komma dit så snabbt! Och billigare än på Eva´s var det också.

Annars då?   Dagen var bra. Hade jäkligt kul i skolan på hälsopeddan, i alla fall under brödbaket. Rosa bröd och roliga personer. hahah...
När jag kom hem hade jag Erik till runt sju och Emilia kom på kvällen. Mysig kväll har det varit!

natti

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0