Tur till Falun

Visst är det härligt häver ute idag? Ialla fall här i Dalarna!
Idag väckte pappa mig vid 10 sen ringde jag till Jysk i falun och frågade om dom hade sängen hemma. Det hade dom, så nu har vi åkt och köpt hela paketet. ÄNTLIGEN!! Dock hade dom bara en ribb-botten hemma, den var sönder... Så vi får hämta den som dom beställer idag, nästa vecka. Typiskt! Våran gamla vanliga otur asså. Men det känns bra att det ändå är köpt och sådär. Allt annat ju hemma, men det är synd att vi inte han sätta ihop den idag bara.

Annars då? Jag mår bra, är bara lite trött som vanligt. Men nu är det höst lov och en hel skolfri vecka väntar. Får se om jag och Emilia tar en tur till Stockholm, och så kanske jag drar till brolänge för att träffa mina vänner från min förra skola igen =) Så kanske jag och Maja skulle träffas också.

Nu ska jag bara fixa disken drar jag vidare till Emilia! Hörs sen

igår kväll (glansig och ful i ansiktet...)


idag, suddig jag vet

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0