Gårdagens inköp

Har inte haft tid att blogga nått idag efter som att jag har varit hos Emilia och gjort lite saker, och städat lite här hemma. Men ni är kanske suga på att få se vad jag köpte igår?
Här kommer bilderna. Ber om ursäkt för dålig kvalité då jag bara har mobilkameran för tillfället...




Mössa & Byxor - Cubus


Strumpor - Åhléns






Tröja, strumpbyxor, trosor, Puder & Läppstift - H&M


Ring - Kappahl

Plus att jag köpte en hundfrisbee och en stiftpenna också... :)

Så tråkigt att vissa bilder blir så dåliga. Men när kameran är lagad så lovar jag er bättre bilder!

Hörs sen!

Kommentarer
Postat av: JOSEFINE SIDEBÄCK

Snygga grejer du fick med dig hem. :)

2011-10-02 @ 18:56:06
URL: http://josefinesideback.blogg.se/
Postat av: mahdis

tröjan var jätte fin hur mycket kosta den??

2011-10-02 @ 19:02:53
URL: http://mahdiskavakevy.bloggplatsen.se

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0