Idol, electropop, omg!

Måndag, nej den dagen är inge vidare. Hela skolveckan framför sig. Men det känns som att vecka komemr gå fort.
I alla fall hoppas jag det! Men dagen var gansla chill idag, efter som att vi inte hade nån lärare på estet. Sjöng i micen några timmar och sen slutade vi en timme tidigare =)

Snart kommer väl min mobil hoppas jag! Bäst skulle det vara om dom ringer om den i morgon, så Cilla kan hämta ut den och jag får den på onsdag, men så blir det väl inte...

I morgon har vi lång dag också. Blää, men i morgon åker nog klackarna på tror jag! Älskar ju min älsklingsskor!

Rätt gammal bild på mig och mina goa vän!

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0