Med en god vän

Nu sitter jag i Emilia´s säng och hon håller på att städa lite så lite blogging passar ju ganska bra då.
Vi har hålltpå att prata lite om hår och om att jag vill har rakt hår osv. Därmed rakpermanentning. Men jag vet att det kommer att slita mycket på håret då. Så himla jobbigt att ha lockigt! Men det blir ju bättre ju längre det blir i alla fall. Men nu måste jag klippa en lite bit igen också så... Fy sjutton alltså! Men jag ska i alla fall genomblondera håret annars. För jag vill inte gå till frissan så fot utväxten ska färgas. Drygt och framför allt dyrt!
   Nog om det. Senare blir det i alla fall supergoda tunnbrö'-rullar med familjen. Kanske Emilia också?

Hörs sen =)

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0