quite uninteresting

Lite-om-mig-lista... har lite tråkigt dåra

Namn: Emma Maria Hansson
Ålder: 17
Längd: 168 cm
Vikt: 55-56 kg
Familj: Mamma, Pappa, 2 Bröder; Dennis (18), Erik (2), Hundarna Adina och Tessan
Bästa vän: Emilia
Pojk/flickvän? nope

Favorit...
...mat: Tacos?
...färg: vet inte
...Band/artist: Tycker om många, men just nu; Shakira, Adele, Christina Aguilera, typ...
...nöje: Oj, dansa, kompisar, musik mm.
...Tv-program: Idol (just nu)
...blogg: Kenzas (just nu)
...dricka: Mjölk
...alcoholdryck: Cider

Allmänt:
Brukar du komma i tid? - Ja
Jobb/skola? - Stierhööksgymnasiet i Rättvik - Barn & Fritid
Vad bor du i? - Hus
Använder du hudkräm? - Jämt!
Är du nöjd med ditt liv just nu? - Helt okej!
Någon du stör dig på? - Några...
Vad tycker du inte om? - Elaka människor, lögner mm.
Vad tycker du om? - Mina vänner/familj mm.!
Är du trött just nu? - Lite
Vad har du på dig just nu? - Mjukisbyxor & linne
Tycker du att listan ska ta slut nu? - Låter bra

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0