Tisdag

Sitter i soffan och kolla facebook medan jag sjunger till Adeles sköna låtar. Sjunger så jag får ont i halsen, inte bra!
Det blir så när jag sjunger höga låtar (låtar i hög tonart) väldigt starkt.
Låtar jag verkligen älskar på skivan "21" är, Turning tables, Don't you remember, Someone like you, I found a boy.
Roliga att sjunga också! =)

I alla fall. Vi hade ju skolfoto idag och som alla tjejer säger "fan vad dåligt det blev". Det blev det verkligen på både porträtt och klassfotot, efter som att hon fick så looov att ta det som jag råkade göra nån min på... -.-
jaa jag får väl se helt fuckad ut inför hela skola i katalogen sen då! haha fan

Efter fotot gick jag till mammas jobb som sen ledde till att jag gick till ICA för att köpa en varsin "plocksallad" med massa gott i.
Så det här blev min lunch


så blev det en kopp grönt te efter det ;)

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0