Torsdag 22/9-11

Ledsen för usel uppdatering, men jag är så jäkla trött hela dagarna!! Helt slut verkligen! Igår satt jag inte vid datorn över huvud taget, faktiskt. Skönt att det är fredag i morgon i alla fall! På lördag ska jag sova ut och det ska bli sååå skööönt :')

Snart är min provvecka på Stiernhööks slut men jag har fortfarande inte bestämt mig om jag ska gå där eller inte! Jobbigt läge... Men jag ska be om en veckas prov tid till. Bara att hoppas på ett ja där!
I morgon slutar vi halv 12 men jag ska till vårdcentralen (usch!) kvart i elva så jag slutar då. :p
Skönt med tidig dag!

Kvällen har jag i alla fall spenderat med Emilia framför Ensam mamma söker, alla tre första avsnitten. Jag har aldrig fastnat för det programmet, men nu sitter jag här och längtar efter nästa avsnitt. hahah







Det var en fjäril på en solros(som dock håller på att vissnar) när jag kom hem idag :p Fint i verkligenheten var det i alla fall! ;p
En gång var faktiskt mamma med om nått farsinerande(stavning?) Då en fjärilslarv blev till en flygade jätte fin fjäril på hennes hand! Haha den vägrade dock flyga iväg ;) Det var så roligt. Extra kul var det ju för mig och min storebror som var ganska små då. :)

Natti!! <3<3

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0