Första April

Hoppas ni har en bra dag. Min är typ lika seg som igår. Är verkligen astrött! Men hur underbart är det inte att det är April! Har ni blivit lurade idag? Mamma försökte lura mig med ett dåligt skämt...
I morgon är det skola så då måste man upp tidigt igen. Blää. Men nu är det bara tre dagar kvar i skolan innan lovet!
Nu ser jag att det haglar ute också, var tog våren vägen? Huvudsaken att det inte blir snö som ligger kvar i alla fall.

Senare ska jag ta en joggingtur, får nog sällskap av mamma idag. Och även om jag tycker bäst om att springa själv så kan det vara mysigt med sällskap ibland :)

bilder från promenaden med Tessan igår





Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0