fuck the weather

Nu har jag äntligen kommit i ordning lite här hemma. Massa grejer att plocka med och packning inför ikväll.

Var ju som sagt till Mora idag, men farmor. Skulle ju köpa ett par nya converse men nu har dom slutat med dem på skohuset. Fuck! Dom var ju 100 kr billigare där.
Fick i alla fall med mig två par byxor och ett par piloter(finally) hem. Sen såg jag tusen toppar jag ville ha också...

Ikväll åker jag hem till Dennis igen. Och sen blir det fest i vikarbyns bystuga. Får se om Emilia följer annars träffar jag andra vänner där :)


chinos <3 (insåg precis att jag på bilden fick ett extra organ i dem också... ! )


cubus 199:- Har ett par ljusblåa också. Hur sköna som helst!


lindex 60:- (billigta som f*n!)

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0