hate this workout

Har precis börjat återhmämtat mig efter en välbehövlig hemsk "cykeltur". Träningscykling är något jag verkligen hatar HATAR HATAR HATAR! Det var första gången jag tränade på jättelänge. Och det kändes i halsen kan jag säga! Jag tog halv sjön på 20 min i alla fall fast att jag cyklade rätt lugnt genom byn. (känner mig lite duktig faktiskt) Jag började seriöst fundera på om jag skule svimma på cykeln i byn. Jag fick sån vätskebrist i den här värmen. Spyfärdig när jag kom hem. haha kondis? Nej så illa är det faktiskt inte, skyller på värmen. Halsen är ju inte helt frisk än så jag kände mig ganska tjock i halsen också. Hemska känsla. Men nu mår jag bra igen, huvudvärken som jag fick börjar gå över också och jag har tryckt i mig en liter vatten nu.
 
Tog på mig bikini och skulle lägga mig ute i solen tänkte jag men solen försvann? KUL! Lagomt till jag kommer hem igen -.-
 
hörs sen / E
 
fortfarande röd i fejjan haha

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0