Helg!

Nu har jag inte skrivit sen i förrgår! Men jag har inte haft så bra tillgång till bloggen just nu. Men nu kikar jag in på datorn en stund och passar på :)
 
Jag har sovit hos min bror i två dagar och igår var vi ute och fiskade hela kvällen. Jättemysigt!
Och så hämtade vi ut min mobil igår! Så himla skönt att slippa den jag haft ett tag nu! Jag är i alla fall väldigt nöjd med den och rekommenderar den! :) Nu kommer ni få lite bättre bilder också :p
 
Igår drog skolan igång, lektioner första dagen sa dom, lektionen vi skulle ha som var engelska börjar inte för än vecka 38 och jag har dessutom min på måndagar och det är den enda lektionen jag har då. Så långhelg i tre veckor! Inte helt fel. Sen blir det fyra timmars engelska på måndagmornarna, inte lika kul!
Idag var vi nere vid stranden och hade lite introduktion i inriktingen vi valt. Vi är fem från klassen som valt pedagogiskt så det blir en liten grupp varje fredag. Rätt skönt faktiskt.
 
Nu är jag och Erik själva med hundarna vid stugan i Ensen medan mamma och pappa är iväg och sätter ute lite kräftbeten. I morgon är det kräftfiske i Ensen som gäller! :)
 
igår kväll
 
Dennis igår kväll, han hade en väldigt stor Öring på som han tyvärr tappade vid land...
 
jag innan skolan idag
 
paulina nere vid siljan idag
 
Ensen ikväll
 
bilderna är tagna med min Sony Ericssom xperia arc s

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0