ibland kan jag

Sitter och käkar en bit pizza som blev kvar från igår. Per Morberg lagar mat på TVn och det ser inte nååå gott ut...
Vet ni vad! Jag har börjat med mina sockerfria veckor igen! Inge läsk, godis, alkohol(med de dricker jag ändå aldrig på en vardag!) eller chips och liknande förän på fredagar. Och jag har faktiskt varit duktig den här första veckan, förutom igår när jag drack en cola till pizzan, men det är ju pizza, hallå? Men idag är jag duktig och dricker mjölk till istället ;) Men det känns ju lite sissådär att trycka i sig en hel pizza mitt i det här liksom, men skitsamma!
 
Och idag när vi var upp till skolan träffade vi våra programlärare och vi blev skiiiitglada när vi fick reda på att vi får ha kvar våra korta fredagar i år med! Då slutar vi till lunch. Skönt som f*n. Och vi som gick och pratade om det innan vi kom fram till skolan men konstaterade att vi kommer säkert ha långa dagar som alla andra. Men icke! :D
 
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Sjukdomen Kenza skriver om är alkoholism...

2012-08-10 @ 00:12:09
URL: http://emmasgarderob.blogg.se
Postat av: traderareshop

Hej Fina! kika gärna in min blogg om du vill vinna ett par vita flatform sneakers, fynda det senaste modet inom bloggvärlden eller bara inspireras. Ursäkta om du inte gillar den här typen av kommentar. Ha en underbar kväll kram

2012-08-10 @ 13:09:08
URL: http://traderare.blogg.se

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0