Sjöslaget

Sorry att det inte blev nått inlägg alls igår, men jag hadeinte tillgång til datorn nått.
Nu sitter jag i Vikarbyn på min nya MacBook Pro som vi fått av skolan. Gansla gött, när man väl lärt sig den ;) Allt är helt baklänges haha!
 
Sjöslaget idag då, gick ju inte så bra för våra del... ;) Vi rodde med OP-treorna, och jag och dom tjejerna rodde även med NV en gång. Vi Behöver vara några sekunder snabbare båda gångerna. Åh herregud vilket adrenalin! Min tävlingsinstinkt slår till stort haha. Och jobbigt som fan var det när man körde på allt man orkade. Lite tråkigt att det inte gick bra på själva tävlingen för i morse när vi tränade gick det jättebra! Men vi hade en kul dag i alla fall. Nu är det mest regn, regn och regn, rått och kallt. Usch.
Tog en varmdusch när jag kom hem och insåg hur frusen jag var.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0