skönt att vara hemma

Nu har jag kommit hem från Dennis efter att ha varit där i två nätter. I förrgår provade vi (jag, Dennis, Sara och hennes dotter) att fiska kräftor i båthamnen i Vikarbyn, mest för att se om det fanns några där. Kan inte säga att vi fick många... Men vi hade en mysig kväll och vi var skittrötta när vi kom hem ett på natten. Jag kastade mig i sängen och däcka" direkt. Igår var vi upp till Boda för att lämna en häst för utlåning och sen kollade jag på handbollsfinalen. Tyvärr förlorade Sverige med ETT mål. Synd att det var just Frankrike dom fick möta haha. Personligen tyckte jag att Andersson skulle stått i mål från början också, men men! Ett riktigt välförtjänt silver blev det ju!
 
Idag får vi se vad jag ska hitta på: Lillebror har precis somnat i soffan nu och jag funderar på om jag ska göra nått att äta. Hörs sen! 
 

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0