Today, tomorrow

Jag hängde med mamma på möte förut idag om en häst vi blivit delägare i. Jag trodde aldrig jag skulle palla att följa när hon ringde mig vid elva idag. Men bakfyllan hade typ gått över då i alla fall så jag tog en snabbdusch och hängde med ändå. Mötet tog 2h 20 minuter så det var lite långt men ändå intressant. Sen var vi in i stallet och kollade lite. Det är Kajsa Frick som kommer vara tränare till hästen :)
Efter blev det middag och farmor och farfar innan vi åkte hem.
Ska nog ta och lägga mig snart. Jag är ju ledig i morgon så vid halv ett ska jag få håret fixat. Jag och mamma skulle klippa upp håret i förrgår men det gick ju som det gick... Det funkade ju förut? Men jag behöver inte lida längre än till i morgon ;)
Jag var lite trött på att håret verkligen blev heeelt rakt och platt när man plattade det då det var helt raktklippt. Så nu får det bli en uppklippning igen :) Jag funderar även på att lägga i en mörkade färg i nått parti av håret. Men det blir senare i så fall.
Men innan ska jag möta Paulina vid skolan och käka med henne och sen efter vi vart på salongen blir det nog lite plugg på stranden. Vädret skulle ju bli fint i morgon, om man kan lita på det?
 
Trött och liten? Jodå

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0