feeling better

Idag mår jag ännu lite bättre! :) Gör inte alls lika ont i halsen men det dröjer nog innan jag blir helt bra. Får vara lugnt på nyår helt enkelt (hur det nu än ska gå).
 
Kunde inte somna för än halv 4 inatt. Låg i sängen och vred på mig sen från klockan 1 utan att det händen nånting. Men det är väl så det blir tillslut när man sover ett halvt dygn två dagar irad... Kom i alla fall upp lite tidigare idag.
 
Dom flesta som känner mig vet att jag har vuxit gaska mycket på längden. Men det konstiga har varit att jag har stått stilla på 169 när jag mätt mig de senaste månaderna. Men nu var jag i alla fall 171. På typ två månader.
Det kunde man ju inte tro för typ 7 år sen när jag var ett huvud kortare än dom kortaste tjejkompisarna...
Nu är jag nästan längst. Men nu vill jag nästan stanna i växten ett tag annars blir det ju inge kul att ha klackar längre haha.
 
Min älskade mysvovve 

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0