vinter !

Sjukt sugen på skoter! Hör hur pappa brummar med den här ute. Skulle tagit mig en tur idag, men jag bestämde mig för att det skulle få komma lite mer snö först (även om det kommit rätt mycket hos oss nu). Och så är nog största anledningen egentligen att  jag är sjukt trött! Sov typ 12 timmar vilket är alldeles för länge för nu är jag seg hela dagen. Varit uppe i tre timmar och är redo att lägga mig i soffan resten av dagen redan haha. Känner mig i alla fall bättre med förkylningen nu...
 
Nu vet jag inte vad jag ska hitta på städning låter som nått behövligt men det tycker inte min hjärna nu så de skiter vi i! :)
Paulina ringde för ett tag sen och ville ha med mig på Etage i Falun ikväll. Men jag har fan inte råd om jag ska få håret fixat nästa vecka och köpa julklappar. Fuck, det suger lite. Får se fram emot julkalendern och varma mackor ikväll istället!
 
bakom busstationen igår..

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0