7 Februari 2012

Nu sitter jag i farmors vardagsrum och har nyss ätit god mat här. Innan jag kom hit var jag med Emilia till musikskolan och lyssnade på låtarna dom ska ha på konserten. Det blir nice! Är så himla sugen på att börja ta sångelktioner igen. Och få träna upp rösten riktigt! Men det får bli en fråga närmare hösten i så fall...

Om några veckor drar dansen igång också! Denna termin blir det Modern och Ragga för min del. Båda ligger efter varann på måndagar. Så det blir närmare tre timmars dans den kvällen. Skönt med dom nya lokalerna också! Nu slipper vi äntligen lukten och huvudvärken så fort man ska in i danslokalen. Men så klart kommer jag sakna Persborg mycket...

Peace ♥


Kommentarer
Postat av: Bismillah <3

fin bild:)

2012-02-12 @ 01:14:53
URL: http://quraninswedish.blogspot.com

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0