Äntligen Fredag ♥

Ganska lugn skoldag måste jag ändå säga! Eller lugn och lugn men den var inte jobbig i alla fall efter som att vi bakade pizza. Jag hade som vanligt otur men just EN sak. Så himla typiskt. Kan inte skriva ut det på bloggen men ändå. Goda pizzor blev det i alla fall även om jag inte åt min egen (vegitarisk...)
När vi slutade gick jag och några av killarna och handlade lite innan bussen gick hem.
Och nu sitter jag i vardagsrummet och är dösvettig efter massa dans! Bara att hoppas att förkyldningen inte förvärras nu. Men jag kom alldeles nyss på att jag skulle varit på ett "möte" halv ett med min kurator och en grupp vi hade på högstadiet. Kamratstödjargrupp... Vi skulle bli intervjuade och lite sånt om en film vi gjorde för några år sen. Gud var slut man kan vara i huvet. Jag hade verkligen inte en tanke på det. Hoppas dom klarar sig utan mig.

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0