It's a beautiful day

Visst är det fint väder idag? Så himla härligt och 6 grader varmt! Kunde till och med skippa vinterjackan för en tunnare idag. Härligt!
Nu har jag nyss ätit lite efter en dag i skolan. Eller, egentligen var det bara en mattelektion på en kvart och sen ett informationsmöte om skolans framtid. Kan inte säga nått om mötet då det inte fattats några beslut än.
Lunchade med Maja på förmiddagen och det blev en semla (som jag som vanligt inte åt upp) och en kaffe på det också.

I morgon är det friluftsdag i skolan och jag tar med mig Tessan då jag och Maja ska gå till springkällan med några andra. Visst finns det roligare saker att göra som slalom men nu är min utrustning alldeles för liten och det tar alldeles för lång tid att hyra när typ alla andra också ska göra det...


Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0