Snorunge

Hej fina läsare! Idag har jag inte gjort så mycket. Bara tagit det lugnt och hjälpt mamma att städa lite. Och vet ni vad? Förkylningen har tagit om, igen! Jag dööör! Näsan rinner som ett as och halsen gör ont så fort jag anstränger mig lite. Helt j*kla hopplöst är det.

Ikväll ska vi bara ta det lugnt här hemma och se på melodifestivalen och äta kycklingtacos. Ja, tacos för vad är det, femte veckan i rad? Men det är så himla gott! Kan ju tillägga att vi varierar med köttfärs ibland också ;)

Hoppas ni har och har haft en bra dag i finvädret!

Så här ser håret ut idag. Evigheter sen jag lockade det med plattången nu. Men det sliter så mycket på håret!

Jag ville tydligen inte fastna på bild idag*

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0