Sick and tired

Nu har jag och Emilia stoppat in en morotskaka i ungen så i väntan på den pluggar hon lite så jag passar på med ett inlägg.
Det blev inget med att ha Erik i morse i alla fall efter som att päronen inte orkade sitta uppe inatt ändå. Så jag sprang(bokstavligt) hem till Emilia halv 2 inatt. Galenskaper... Så somnade vi halv 4 och sov som vanligt för länge.
Så har jag gått å blivit förkyld också. Både jag och Emilia har ont i halsen och min näsa rinner. Känner mig helt seg. Men vi får göra det bästa av situationen och hitta på nått inne i stället!

Tar en bild från Emilias dator. Kan inte kalla den vacker men den får duga! haha..

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0