Sunday

Sitter i soffan och kollar på en dokumentär om Tsunamin i Thailnad 2004.
Har varit på så himla konsigt humör i eftermiddag. Irriterad, stressad, och allmänt orolig på nått sätt. Vet inte hur jag ska beskriva det. En dålig känsla helt enkelt. I morgon är det nog bättre.

Idag så vi i alla fall på filmen Salt som var helt okej. Man fattade inte att ibalnd bara ;)
Och igår på filmen Jag saknar dig som var väldigt bra och gripande. Ni måste se den!

Var nere i Rättvik och solade lite (inte bra jag vet,,) och sen när jag kom hem så var det bara att sätta sig i bilden igen och åka ner för att handla. Haha hade ändå inget bättre för mig ;)


Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0