These headlines...

Sitter i myskläder i soffan proppmätt efter en god middag. Men idag är jag helt seg. Vaknade 9 och sen vaknade jag en gång i kvarten fram till innan 11 då jag klev upp. Hade ju ställt klockan på 9 så att jag skulle gå upp tidigt idag. Meeen som vanligt blir det inte så. Kanske blir svårt att somna ikväll då. Jag och Emilia har i alla fall tänkt att träna ikväll. Börja nu efter ett långt uppehåll av lov och förkylningar. Och så har vi tagit en promenad på över en timme i det fina vädret förut idag. Så förhoppningsvid blir man trött! Aja skit samma jag är i alla fall trött nu.

I morgon står idrott först på schemat. Simvecka var det ja. Har inget emot simning och bad för det älskar jag. Men inte i skolan...


Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0