Torsdag 26 Januari 2012

Nu har jag nyss ätit och kollat på top model. Det var tänkt att vi skulle åka ner och simma idag igen. Men tiden blev för knapp och det kanske var lika bra det efter som att jag blev så sjukt trött nu. Orkar inte träna heller för jag känner att huvudvärken börjar smyga sig på. Plus att jag känner mig lite snuvig så det kanske är bäst att ta det lugnt ikväll. Men i morgon blir det simning hela skoldagen så jag får ta det som min träning! Det är så skönt att simma tycker jag som har lite problem med knäna. Skonsamt och mjukt.
Skönt att slippa sminka och fixa sig på morgonen när vi dessutom kan åka ner en halvtimme senare :)


Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0