Träningsvärk -.-

Nu är klockan för mycket, så jag ska strax sova. Fck bara så lov att checka bloggen först! Plus att jag satt med nått hårprogram som man kunde byta sin hårfärg online med. Men gratisprogramen var bara skit ändå så.
Dagen har i alla fall varit bra. Gick up vid 9 och begav mig till skolan efter 10 för lite matte...
Kan säga att idrottslektionen har satt sina spår i benen idag! Träningsvärk som, attan. Men det hindrade mig inte från att dansa nu på kvällen. Blev så sugen när jag hörde låtarna på radion!

I morgon har vi lång dag, ända till halv 4. Men det är bara BF så det brukar vara bra ändå :) Dessutom får jag mer tid med min underbara vän också!


Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0